תיקון תריסים ב: יקנעם, זכרון, רמת ישי, נהריה, טבעון

מלבד עיר השירות המרכזית שלנו חיפה, אנו מבצעים תיקון תריסים גם בערים הבאות: יקנעם, זכרון, רמת ישי, נהריה וגם טבעון.
אנו מתחייבים למחירים הזולים בארץ ואותם ניתן לראות בבירור כמו גם את ההמלצות של הלקוחות הרבים
בדף הבית שלנו.

תיקון תריסים ביקנעם ותיקון תריסים בזכרון

תיקון תריסים מקצועי רצוי שיתבצע ע"י טכנאי בעל ניסיון רב, במיוחד אם התקלה נוגעת לתריס חשמלי. בגלל המורכבות שיוצר המנגנון, טכנאי לא מיומן יכול לעיתים לגרום לנזק חמור יותר ממה שנוצר במקור ואף עלול ליקר את עלות התיקון במקרים אלו.

אנו מתמחים בתיקון תריסים ביקנעם ובזכרון עם שנים רבות של ניסיון ב
תיקון תריסים חשמליים.

תריס חשמלי עם שלט


כיצד יודעים אם בעל המקצוע מיומן?

ישנן מספר דרכים לגלות האם הטכנאי שעומד מולי מקצועי מספיק בכדי לתקן לי את הבעיה או להשאיר אותי עם נזק גדול יותר. להלן מספר טיפים:

1. כמה זמן לוקח לטכנאי למצוא את התקלה - בעל מקצוע עם ניסיון של שנים כבר ראה את כל התקלות. הוא כבר יודע לזהות אותן תוך כמה דקות (1-2 דקות) מרגע שהוא נוגע בתריס שלכם. לעומת זאת טכנאי מתחיל ינסה לאתר את התקלה ע"י ניסיון לתקן אותה ולבדוק אם זו אכן נפתרה.

2. ארגז הכלים - בד"כ לטכנאים ותיקים יש כלים מאולתרים שאי אפשר לקנות באף מקום כי הם יצרו אותם בעצמם כדי לחסוך להם זמן. טכנאי ללא ניסיון יגיע גם עם כלים חדשים מידי מכיוון שלא השתמש בהם וגם הם לא "השתפשפו" כמוהו.

3.
המלצות - כיום רוב בעלי המקצוע מופיעים באינדקסים שונים כמו: "מקצוענים" או "טוב תודה". אינדקסים אלו מפעילים מתחם תגובות על הטכנאי ללא תלות בטכנאי עצמו ולכן אם ישנן תגובות רעות על הטכנאי תדעו זאת מיד. קחו בחשבון שתמיד יהיו כמה לקוחות לא מרוצים (בערך 5%), אם מספר הלקוחות הלא מרוצים עבר את ה- 15% מכלל התגובות, דלגו לטכנאי הבא. יש מספיק בעלי מקצוע ל- תיקון תריסים ביקנעם והסביבה.

אזורי השירות בהרחבה:

- תיקון תריסים ביקנעם
- תיקון תריסים בזכרון
- תיקון תריסים ברמת ישי
- תיקון תריסים בנהריה
- תיקון תריסים בטבעון

אנו מתמקדים בעיקר באזור הצפון שמסביב לחיפה אך יכולים להמליץ לכם על טכנאי תריסים בכל האזורים בארץ.

Coi בניית אתרים
דף הבית waze